May 21, 2013

WORLD DOMINATION WEEK#3




The Templars have conquered South America! Congratulations!!


World Domination is a brotherhood competition in which different agents fight for control of the world while they are getting Abstergo Points. It's like a game of RISK, but the battles are decided by fighting in the Animus.


HOW CAN I JOIN?

Any player can join once the game is started. Just choose a brotherhood and you can play.


HOW TO PLAY?

As in the RISK, there will be a section that shows a global map in which the brotherhoods will see that territory is dominated by each. Each territory has a number or letter.
Every week, each brotherhood may make offensive moves towards the territories of the other brotherhood. Attacks against territories should be adjacent or marked with red line.


HOW ATTACK?

There are weekly attacks. The brotherhood attacks by their players. When one player attacks a territory, it decides the game mode, days and hour. The attacking players must choose 3 days of that week (so the last day to make attacks is Thursday) to play the duel for the terrytory, and must choose a time between these:

18:00 spanish time
20:00 spanish time
22:00 spanish time

The attacking player has to choose a gamemode too between these:

Manhunt 1vs1 Private Match
Assassinate 1vs1 Private Match
Tag Team Assassinate 2vs2 Private Match
Wanted Public Match
Deathmatch Public Match
Simple Deathmatch Public Match

Any player from the rival brotherhood can accept the challenge and play the duel, accepting one of the hours setting by the atacking player.
The first player to accept the challenge will play it.
One player can accept any number of challenges in a week to defend the territories of the brotherhood.

EXAMPLE OF ATTACK:

yunafantasy

From territory 4 to 5.

Monday 18:00
Tuesday 18:00
Saturday 22:00

Manhunt 1vs1.

Thats how you can do that.

A player can not attack more territories until his first attack is finished.
The stage always wll be chosen by the attacking player.
Once an attack is launched can not be removed.


Then the defender player have to choose one day and hour and the duel will be settled.

EXAMPLE OF RESPONSE:

Ganikas defends 5.
Tuesday 18:00

Thats how you can do that.

If the attacking of defender player does not appear 10 minutes after the sttled time, the other will win the duel. You have to give any proof of this.

When a player win a duel, will win 30 APs.
If it was an attacking player, will conquer the territory too. If it was a defender players, the territory had been defended.

Every Monday we`ll update the map.

The players should take evidences of each match (video and/or photo) to avoid problems and cheats.

The result of each round has to be written in the forum by the winner or the loser.

It is forbidden any kind of cheats or improper behavior.

The first brotherhood to conquer the world, wins. All their member will win 400 APs. The Brotherhood wins 10 points to the global score of the war.

If any brotherhood make it in September 1st, will win the brotherhood with more conquered territories.

At the end of the Event: we will have the Assassin`s Hero and Templar Hero,  the players with more duels won in both sides. Each player will have 200 APs.



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World Domination es una competición de Hermandades en las que diferentes agentes lucharan por el dominio del mundo entero mientras van consiguiendo Abstergo Points. Es como una partida de RISK, pero las batallas se deciden por lucha en el Animus.


¿Cómo puedo unirme?

Cualquier jugador puede inscribirse una vez el juego esté empezado. Para hacerlo solo escoge Hermandad y reta o defiende.


¿Cómo se juega?

Como en el RISK, habrá una sección que muestra un mapa global en el que las Hermandades verán que territorio está dominado por cada una. Cada territorio a su vez tiene un número o letra.

Cada semana, cada Hermandad podrá hacer movimientos ofensivos hacia los territorios de la otra. Los ataques deberán ser contra territorios adyacentes o marcados con una línea roja.

¿Cómo se ataca?

Los ataque se hacen por semana. Cada Hermandad ataca territorios rivales por medio de sus miembros. Cuando un jugador ataca debe decidir a que modo de juego, que días da a elegir (debe elegir 3 días de esa semana) y a que horas entre las que ofrece el torneo. Todas las horas están en horario español.
Las horas a elegir son:

18:00 hora española
20:00 hora española
22:00 hora española

Los modos de juego a los que puede retar son:

Cacería 1vs1 en Partida Privada
Asesinato 1vs1 en Partida Privada
Tag Team Asesinato 2vs2 en Partida Privada
Se Busca en Partida Pública
Duelo a Muerte en Partida Pública
Duelo a Muerte Simple en Partida Pública.

EJEMPLO DE ATAQUE:

yunafantasy

Del territorio 4 al 5.

Martes 18:00
Miércoles 18:00
Sábado 22:00

Cacería 1vs1

ASÍ ES COMO LO DEBÉIS HACER

Un jugador no podrá lanzar más ataques a territorios hasta que su primer ataque haya finalizado.
El Escenario de juego siempre lo elige el jugador que lanza el reto.
Una vez un ataque ha sido lanzado no puede ser retirado.

Cualquier jugador de la Hermandad rival puede aceptar el desafío una vez está lanzado. Una vez lo haga, el duelo será programado. Para ello dice el territorio que quiere defender y elige una de las hora que ha puesto el atacante.

EJEMPLO DE RESPUESTA:

Ganikas defiende el territorio 5.
Martes 18:00

Una vez el duelo ha sido zanjado, si llegado el día han pasado 10 minutos después de la hora pactada y uno de los jugadores no aparece, el otro ganará directamente el desafío. El jugador deberá aportar una prueba de ello.

Cada jugador que gane un desafío recibirá 30 APs. Si era el atacante, además, conquistara el territorio enemigo. Si era su defensor, lo habrá defendido.

Cada Lunes actualizaremos el mapa.

Los jugadores deberían tomar pruebas de cada encuentro (fotos o videos) para evitar problemas y trampas.

El resultado de cada encuentro deberá ser subido por el ganador o el perdedor.

Está prohibido cualquier clase de trampa o comportamiento antideportivo.

La Hermandad que antes consiga todos los territorios, ganará, y todos sus miembros recibirán 400 APs y la Hermandad ganadora 10 puntos para el global de la guerra.

Si ninguna Hermandad lo ha conseguido antes del 1 de Septiembre, ganará la que tenga más territorios en su poder en ese momento.

Al final del Evento se darán 2 premios especiales: el de Héroe Asesino y Héroe Templario, que se darán a cada jugador de cada bando con más duelos ganados. Ambos recibirán 200 APs.

YOU CAN CHALLENGE NOW FOR WEEK#3!!
YA PODÉIS RETAROS PARA LA SEMANA 3!!!

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